Måndag. - 6 april 2009!

Hellu! Tänkte innan jag begav mig till jobbet imorse vad skönt det skulle bli med kortdag. Kollar på schemat och räknar att det är 7 timmar. Det är inte särskilt kort så hur jag har tänkt har jag inte den blekaste om. Tog inte med mig lunch igår och inte idag. Vad tänker jag med?

Idag blir det träna i alla fall. Om jag förstått rätt så blir det jag, Mathias och Makke. Känns skönt att kommit igång. Lite för sällan är det väl men har inte lust att lägga ner all min tid på träning. Jag är ingen träningsmänniska. Jag roar mig hellre med andra saker.

Jag tror jag gått och blivit beroende av min blogg. Vill bara sitta och skriva hela tiden fast har inte så mycket att skriva men ääh.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0