Måndag. - 20 april 2009!

Hej hopp! Måndag och ny vecka. Känner mig rätt laddad faktiskt. Efter att ha haft det hur underbart som helst sedan i torsdags. Bara haft roligt. Denna vecka blir det inte så mycket till att umgås pga mina jobbtider men överlever. Då är nästa veckas schema miljoner gånger bättre och kan hitta på något nästan varje dag.


Imorse klev Mathias upp sin vanliga tid, strax efter 6. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött. Klev upp strax efter 9,30. Klädde på mig träningskläder och stapetserade bort på friskis. Riktigt skönt var det. Stog på löpbandet idag. Känns bra när jag märker själv att jag gör framsteg och det har jag gjort. Främst på konditionen.

Idag blir det jobb 14-22,30 och när jag kommer hem från jobbet blir det till att mysa ner sig med Mathias.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0