Lördag. - 4 april 2009!

Äntligen! Fått hyffsad ordning på min blogg nu. Enkel men ändå fin. Tur att Kicki lärde mig hur jag skulle göra en header. Thank you!  Ibland är det lite tur att jag flippar ur. Det är egentligen orsaken till at jag var tvungen att göra om den. För att jag var och fipplade lite smått men blev gnällig och förstörde allt! Men nu så. Nu är jag nöjd, tror jag.

Ikväll blir det Kicki. Ska bege mig till hennes jobb så jag är där 17,30. Sedan blir det Matfors. Jag förstår inte riktigt varför alla har något emot Matfors. Jag tycker om att vara där. Eller, jag tycker väl om att vara hemma oss Kicki, det hade inte spelat så stor roll egentligen vart hon hade bott.

Igår vart det till att fira Nette, Riktigt trevligt hade jag och skrattade en hel del. Känns riktigt roligt att jag börjar lära känna folket. Mathias vänner. Tårta och bål bjöds det på bland annat. Folket drog sig sedan mot krogen och jag skulle ju jobba imorse så det blev skilda vägar. Hem och sova för min del. Mathias och Makke kom hem, vad kan det ha varit? 3,30 kanske. Make skulle promt bjuda på chips och Mathias tyckte att jag skulle få sova. Dom är så roliga dom där. Smakade chips sedan fick jag en mysMathias bredvid mig. Somnade om som en stock.

Upp idag kl 8. Begav mig mot jobbet. Jobbade mina timmar till strax innan 13,30. Hem och bloggfix. Pratade 20 minuter med min saknade Kalazo.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0