Lördag. - 11 april 2009!

God morgon eller vad det nu är. Klev upp 9,40 för att duscha och sådär. Idag blir det Gnarp och påskmiddag. Känns bra, kul att träffa familjen igen. Idag kanske vi kan vara som en normal familj?

Det är påskafton idag. Det blir måla ägg, leta påskägg, äta världens middag. Efter det blir det Åckne och Mathias pappa. Önska lite glad påsk där och sådär.

Igår hade jag en heldag med Kicki, då menar jag heldag. Hur roligt som helst var det. Jag for ut till Matfors vid 13? Träffade familjen Spjut innan dom skulle bege sig. Träffade Bertil (hunden) och Robban, länge sedan man träffade storkisen. Kicki och jag begav oss sedan till stan för att handla dagens middag. Karre, kroketter och beasås. Mums! Påskfika hos Kickis farmor och farfar. Efter det middag. Petter kom ut, satt typ och väntade på påskkärringar men det verkar vara väldigt dåligt med sånna i år.Hem till mig, lämnade av grejer. Satt och pratade med Mathias och Rickard som vi sedan skjutsade in till stan och krogen.

Kicki och jag vidare till en annan och hälsade på. Vid 00 blev det max, ovanligt va? ;) For en sväng, skjutsade hem en Robin till Timrå. Sedan var det dags att hämtade Mathias och company. Skjutsade hem folket och sedan mot Matfors och sjutsa hem Kicki. Hela dagen har bestått av massa skratt men skulle jag skriva här vad det var vi skrattade åt hade ni dömt ut oss. Tack för igår! Kom till sängs vid 3?
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0