Fredag. - 3 april 2009!

Godmorgon där ute! Är så tjurig idag. Vart det sedan jag fick veta igår vilka veckor jag fått semester. Det var en vecka som jag ville ha mest, EN! Inte fick jag det inte. Nej, men ge mig vecka 35 det går bra det. Vem vill vara ledig då??? Jag vill verkligen iväg och tänker göra allt i min makt för att få ledigt, dock finns det inte så värst mycket för mig att göra då jag är ny på jobbet som betonas väldigt noga hela tiden. Så arg!

Jobb idag 8,30-17,30. Sedan hem och duscha. Göra mig i ordning för att sedan bege oss till Nette då hon fyller 20 idag. Grattis Nette!
Jobb imorgon 9,30-13,30. Tänkte se om hur Kicki jobbar imorgon om vi kanske kan hitta på något.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: kim

hej! jag hade också sökt rättvik-veckan men fick också v35.. Det är helt sjukt, och jag är ändå fast anställd nu och har snart jobbat ett år. Ingen jag pratat med har fått som dom vill, oavsett om dom jobbat 1 eller 4 år.. Så synd när man liksom söker om max 5 dagar själv, så kan man inte få dom. Och vecka 35 av alla?? då är dte ju fan vinter igen. Jaja, tänkte bara så du inte tror att det endast beror på att du är ny, utan att alla har det lika jävligt :) kram!

2009-04-03 @ 07:57:36
URL: http://letsrock.blogg.se/
Postat av: Anette Forsgren

Tack! :)

2009-04-05 @ 22:13:05
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0