Fredag. - 24 april 2009!

God morgon! Vart på jobbet sedan 7,15. Börjar inte förrän 8. Känns faktiskt riktigt skönt att vara här lite tidigare ibland. Känner stressen i magen innan jag ens börjat jobba. Jag tror det är stress i alla fall. Ont i magen. Jag bör kolla upp vad det är med min mage, jag vet det.

Var tvungen att gå hem tidigare i onsdags, satt bara och grinade. Madde kom hem till mig sedan och gjorde mig gladare iaf. Det var snällt. Nog för att vi hade planerat att umgås men hade vi inte gjort det och jag hade ringt och frågade om hon kunde komma förbi hade hon gjort det om hon inte hade annat planerat.

Igår var jag ledig, tack och lov. Jobbar varje dag nu fram till fredag. Kicki kom förbi till mig lite innan tolv igår. Tog en promenad ner till stan. En smoothie på in. Stapetserade runt och tittade på en massa grejer i en massa butiker. Jag köpte bl. a. en bikiniöverdel och en klänning. Strax efter 17 begav vi oss hem mot mig igen. In och hälsade lite på Mathias, sedan for han och vi for ut till Birsta. Skopunkten, Biltema och Ikea. En snabbis på Birsta City men där vart det bara toabesök. Handlade massa prylar på ikea som vanligt. Taklampor bl. a. Kicki var snäll och skjutsade hem mig. Helt underbar dag!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: cspjut

förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt, tusen gånger om ursäkt ;D

2009-04-24 @ 15:22:53
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0