Visit hos Kalazo!

Igårkväll var jag hos Kalazo och hälsade på. Stefan var också där. Mathias var så snäll och skjutsade dit mig innan han for på biltema. Vi började med att dra oss till pizzan för de två skulle äta. Sedan blev det hemköp och gotta. När vi kom tillbaka till Kalazos rum så började jag fixa till hennes blogg. Den blev rätt najs och jag blev nöjd.

Roligt var det och hälsa på. Kalazo och jag har inte så mkt tid längre. Hon har sin skola och jag mitt jobb. Men ibland så går det att pricka in och umgås :) Mathias kom senare och hämtade mig. Vi blev kvar där till efter 22. När vi kom hem la vi oss och somnade på störten. Eller Mathias iaf och jag råkade väcka han. Duktigt! Men han somnade om sött igen :)

Idag är jag också ledig och det är rätt skönt. Jag var ner strax innan tio och hälsade på Leonberger Benji och hans husse Clive. Clive pratar engelska han men det gick bra att prata med han. Han pratade ju om hundar ;) Medans jag satt på altanen och pratade med Clive så sitter Benji i mitt knä och pussas. Hur go som helst! :)

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Suck vem är det som är hemma idag med magsjuka då?? Jo JAAAAAG. Fan oxå. Där gick den helgen upp i rök.

Hoppas ni får en toppenhelg i el stockholmo.



Ses till veckan.

2008-09-19 @ 13:20:09
Postat av: Anonym

Uscha...:(

2008-09-22 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0