Vad ska man ta och hitta på?

Mathias for nyss iväg till Makke. Dom skulle väl spela basket eller sådär. Kommer inte hem förrän efter 22. Men det är roligt att han hittar på något också :)
Lite lättare när han har både körkort och bil, kan ta sig vart han vill. Jag har inte riktigt kommit så långt än.
Här sitter jag och väntar på att pengarna ska rulla in så jag kan skriva in mig på körskolan och börja någon gång.
Så småningom blir det iaf.

Nu tänker jag sitta här och snaska på lite ostkrokar. Titta lite om jag hittar något roligt. Känner mig inte så peppad på att gå ner och leka med barnen i huset. Är lite smått less på dom nu. Eller dom och dom. 2 av de 4 som är hemma. Senare när alla barn sover lär ju jag och Cattis sitta och prata eller något sånt där, det blir bra.
Messade Kalazo förrut och hörde med henne vad hon skulle göra ikväll. Vill att hon ska veta att jag inte hörde av mig till henne för att Mathias skulle iväg utan för jag ville umgås. Fast det förstår du nog min smarta lilla syster :)

Lär ju skriva mer sen, en förvarning sådär ;)
Ett tråkigt blogginlägg skänkte jag er men det är för att jag är less och trött.
Sedan blir det ett glatt ett :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Klart jag förstår och du får höra av dig när du vill oavsett om han ska bort eller inte! :D <3

2008-09-26 @ 16:55:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0