Våga tro på att det ordnar sig!

Det är riktigt skönt med jobb. Det känns hur bra som helst. Sen att det är roligt också är ju en stor bonus. Tro det eller ej men jag framemot att jobba från 8,45-21,15 på lördag. Inte bara för pengarnas skull utan för att jag tycker att det är roligt. Jag trivs så bra på mitt jobb. Jag känner mig vuxen.

När jag gick i skolan. Det handlade aldrig egentligen om om man tycker om skolan eller inte. Utan den var en stadig grund att stå på. Man hade något att göra. Det var redan bestämt. I slutet av gymnasiet blev jag osäker. Vad händer efter gymnasiet? Vart tar man vägen? Om man inte får ett jobb. Om man aldrig någonsin får ett jobb. Vad händer? Men är det något jag lärt mig av Mathias så är det att allt ordnar sig till slut. Hade väldigt svårt att tro på det från början men jag har insett att det är sant. Man måste bara våga tro på att det ordnar sig.



Jag är så glad över att jag har dig Mathias. Det betyder så mkt för mig.
Jag älskar dig Mathias, det kommer jag alltid göra. Jag vill att du vet det.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0