Uscha!

Ja, som ni vet var det middag med italienskt tema här i Bergsåker i lördags. Det var knytis och det kom hit några stycken. Riktigt mysigt var det och god mat. Lite annorlunda men det kan ni väl räkna ut själva?
Eftermiddagen drog jag och Mathias oss bort åt stan. Han skulle ut och jag skulle ju till Kalazo. Mathias och jag gick åt varsitt håll i stan. Kalazo och Johan mötte upp mig vid hedbergska parken, sedan blev det godis från hemmakväll. Blev ju en del godis. Jag myste ner mig med mitt täcke och en Kalazo halvliggandes på benen.Vi började se en film men den verkade sämst så det blev 30 days of nights ist. Jag tycker den är gansla bra. Kan vara lite för att Josh Hartnett är med i den dock.. :) Efter filmen gick Kalazo och jag och la oss.

Väckarklockan ringde 10. Frukostdags! Fil, flingor, mackor och kubb. Klädde på oss sen drog vi oss in till stan. Jag skulle leta jacka, hittade ingen. Kalazo kom som vanligt hem med flera kassar ;) Mötte upp med Pernilla och Lotta, de skulle med Kalazo till Pernilla K för hon fyllde år. De köpte present sen blev det hemköp och choklad. Sedan hämta väskan hos Kalazo och dra sig till jobbet. Vi måste gör om det här Kalazo! :)

Påbussen mot Bergsåker hände mindre trevliga saker. Ingenting jag vill berätta detaljerat om direkt. Men det var hemskt! Jag vill skriva av mig men det känns så fel.. Jag fick ett telefonsamtal iaf, och skakade nästan sönder igår när jag kom till jobbet. Hoppas verkligen det är första och sista gången Peter och Viktor sett mig grina.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0