Uppfräschad!

Då var man fräsch igen då. Duschat, klippt naglarna och sådär. Det känns bra må jag säga.

Precis pratat med min älskade Mathias. Han har lunch. Kändes i magen som om jag var tvungen att höra med honom om det är okej att jag jobbar. Känns inge bra att jobba kväll när jag vet att jag annars kunnat umgås med honom.
Och Mathias, det är självklart att det är för din skull jag jobbar. Inte bara för min. Det är din och min framtid tillsammans det handlar om. :)

Bion som jag och Mathias gick på. Jag nämnde aldrig vad mysigt det var. Hur mysigt som helst. Allt är så mysigt med honom!

I helgen blir det Sthlm! Äntligen blir det av att vi åker ner och hälsar på Mathias pappa med familj. Det var ju evigheter sen! Jag längtar så mkt att jag inte vet vad. Bilresan ner är alltid lika kul. Kan vara för att jag älskar att åka bil och att jag har världens underbaraste bredvid mig vid ratten. Antagligen sover vi i Gnarp på söndag. Det beror ju på om man är välkommen eller hur det blir. Måste hämta lite grejer eftersom jag officiellt är Sundsvallsbo igen. Tack för att jag får bo här tills Mathias och jag skaffar eget!

Jag har fått en liten lön idag. MIn första, fast det är inte min riktiga första för den får jag i oktober. Jobbade 3 dagar i augusti så det är lönen från dom tre dagarna som jag fick idag. För dom ska jag bland annat köpa en jacka för. En so inte går sönder av kardborrbanden :) I oktober blir det en röd digitalkamera. Då blir det bilder!

Kan inte påstå att rubriken passar in på inlägget men så kan det bli ;)
Ha det bra'
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0