Tjoho!

Är hemma hos Mathias och bara söndagar på. Det känns som en typisk söndag idag. Dock är det lite ovant att inte kliva upp för att sedan dra sig till jobbet.

Klev inte upp förrän vid 11 nångång har jag för mig. Mathias och jag låg kvar i sängen och bara myste på. Mysigt och bara ligga kvar, ingen stress över att man måste kliva upp. Sedan blev det dusch. Nyss har vi käkat lunch med familjen hans. Pyttipanna. Inte direkt min favorit men det är väl okej.

Igår jobbade jag ju heldag. Helt okej. Blev lite långt bara för att jag satt och tänkte att det var inte så långtråkigt. Det var inte så segt. Men det är ju en äkta mig grej. Mathias hämtade upp mig sen for vi till kvantum i Nacksta och handlade gotta. Kollade på Kung Fu Panda som jag ännu inte sett hela för att jag blev trött och somnade. Mathias skrattade till då och då så jag antar att den är rolig :)

Idag har jag inte den blekaste om vad som händer idag. Ingenting planerat och det är också skönt.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0