Tillbaka!

Nu är jag tillbaka igen. Vart bort till jobbet nu. Gick i rask takt med musik i öronen. Pratat med Peter. Fick två dagar nästa vecka. Det är inventering på tisdag som jag ska vara med på sedan jobbar jag torsdag och fredag. Lördagen efter det är det personalfest. Riktigt najs :)
Vill att Linda ska komma tillbaka också. Fast jag förstår dig Linda. Men jag vill det ändå.

På väg hem från jobbet ringde jag mamma. Hon är hemma och är sjuk. Likaså Pernilla så jag bestämde mig för att ringa och höra hur det var med henne också, så det har jag också gjort. Pratade ett bra tag.
Messat lite med Kicki och hon är fortfarande inge bra...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tiden har gått rätt fort ändå. Vart ju borta ett tag. Mathias slutar om ungefär 2 timmar :)
Ska iaf prata med Kalazo idag har jag bestämt. Måste prata lite om lördag :)
Kalazo, jag tycker vi borde knäppa lite kort. Typ som förr.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0