Nyduschad och påklädd.

Haft fullt sjå och somna om efter att Mathias for till jobbet imorse. Det går bra när han är kvar i huset men direkt när han går utanför dörren är det kört. Efter många om och men så lyckades jag väl somna om typ 5 ggr. Klev upp strax efter 9. Gick ner och käkade sen blev det en varm dusch. Hur skönt som helst.

Nu bär det strax av till stan. Fröken Anna kommer upp idag. Hinner inte träffa henne så mkt eftersom jag börjar jobba 14,30 så jag bör ta 13,43 bussen från stan. Ska äntligen få arbetsbyxor om jag fattat det rätt.

Blev lagomt less när jag kolla hur mkt pengar jag har kvar. Nordea brukar vara bra på att säga till innan dom drar pengar men jag har inte haft någon utgift dit på ett år för att jag fyllde 18. Nu är jag 19 och har nyss fått jobb. Då drar dom ca 200 kr för årsavgiften. Jag betalade en liten summa varje månad innan jag fyllde 18, varför får jag inte det nu? Känns så surt, när jag som mest behöver dom...

Cattis är snäll och erbjöd sig att skjutsa ut mig till bussen idag. Det uppskattas verkligen :)
Nu har jag inte tid här nåt mer'

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0