Nog för idag!

Nu har jag suttit och småändrat på min blogg. Själv är jag nöjd och märker skillnad men det kanske inte ni gör? ;)
Skulle villja ha photoshop eller något liknande så det går att göra lite roligare saker. Får försöka flirta lite med Mathias så kanske han hjälper mig. En kamera blir det i oktober så det är inget att gnälla över. En rööööd! :)

Mathias kom hem en snabbis förrut. Skjutsade hem Mathilda och Anton. Verkar som att han blir ute ett tag ikväll. Inte för att det gör något utan grejen är att jag vet det bara :)

Sitter och pratar lite med Malin Furuskoog. På msn dock men inte gör det något. Går bra det också.

Kalazo och jag har pratat lite om lördag iaf. Det lutar typ jättemycket åt att jag sover över. Hur najs som helst. Och blir vi hungriga på kvällen har jag bestämt att jag ska bjuda henne på Max, för hon har aldrig ätit där. Fast mina Max-planer vet hon inte om än.

Nu blir det en titt för sista gången ikväll sedan blir det sova.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Hahaha, det är ju bra att man får veta det! Men jag tackar inte nej till det om vi blir hungriga. :D <3

2008-09-26 @ 17:14:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

haha vilken tur! :D <3

2008-09-26 @ 22:56:29
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0