Mätt och belåten.

Precis ätit kött och potatisgratäng. Riktigt gott var det. Även gjort matlåda. Blir  min första matlåda typ någonsin :) Skulle egentligen haft med mig fläsk och pölsa första dagen men det räckte ju inte. Vilken osis för mig att det var halva kastrullen pölsa kvar! Vilken familj man har. Först mamma nu även pappa.

På tal om dem, så var dom förbi en sväng på mitt jobb igår. Anledningen kom ju inte direkt som en smärre chock. Dom åkte in för att hälsa på Kalazo. Ibland känner man sig så betydelsefull. Själv så tackade man familjen och sa att det var roligt att dom kom förbi. Jag känner mig så olik dom jag kan känna mig.
När jag var liten så vela jag ha samma mamma som storebror, hon verkade snällare. det sa jag till min farmor. Det önskar jag fortfarande. Speciellt nu när det är såhär! Det värsta är ju att hon vet om min hemlängtan, lyckas alltid få den men inte ringer hon!

Imorrn blir det jobb iaf och nu blir det massa mysigt med Mathias. Alltid lika roligt att vara med han. Du betyder så mkt för mig Mathias, du är mitt allt! <3
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0