Mathias, du är underbar!

I brist på annat att göra så har jag precis duschat. Och nu sitter jag här och myser i Mathias t-shirt som luktar honom. Älskar att ha på mig hans tröjor.

Mathias ringde vid halv tolv. Jag passade på att berätta om mina sådär jättemysiga mardrömmar. Som vanligt är han coollugn och ger mig en lugnande känsla. Den där lugnande känslan behövdes kan jag lova. Nu sitter jag här och mest slösar min tid på att vänta på att det blir dags att dra sig till jobbet så jag kan jobba mina timmar och komma hem och bara mysa ner mig med Mathias. Det är det jag längtar till varje dag. Till då jag bara kan mysa ner mig i Mathias famn och tätt intill hans kropp. Det måste var den bästa platsen på jorden! <3

Snäll är han och hämtar mig 21,15 varje kväll. Inge trevligt att gå hem själv. Visst det tar bara mellan 20-30 minuter att gå men det är mörkt och man vet aldrig vad som dyker upp efter nästa hörn. Jag är så enormt tacksam över allt han gör för mig. Jag vill inte honom något ont i världen.

Om ungefär 45 minuter tänker jag gå ner och göra i ordning hårdmackor som jag äter på vägen till jobbet. Min nya vana. Vet inte riktigt när jag får rast när jag jobbar kväll eftersom vi är två stycken i butiken under kvällstid. Men under min rast tänker jag vara onyttig och käka en panpizza. Som vanligt lär det ju bli en banan också! Mums!

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN SURPUPPA

Johanna, Johanna JOHAAAAANNA.



Heeeeej!!! Vinkar som en galning



Meh meh meh. Du har ju inte nämt meje ju. Men hallå det här går ju intehaha.



Fan så skoj det är att jobba med dig sötisja men alltså inte så. Jag är ju faktiskt gift ;).



Var det någonPekar på du som var LITE irreterad idaghahahahahaha.



Nu ska det stoppas mat i magen och du har inte slutat ännuhahahahahahahahaha.



//Surpuppa

2008-09-17 @ 16:29:51
URL: http://lindand.blogspot.com
Postat av: Godisråttan

Tjopp Tjopp!!



VEM ÄR DET SOM HAR LÖRDAG IDAG???????



JO JAAAAAAAAAG. MUMS. Men aj aj säger vågen. Jag tar nog och skiter i den idag.



Hoppas vi ses i morgon morgon morgon. Annars får ni har det så mysigt i helgen och hälsa Kungen och Drottningen.



GODISRÅTTAN i KOVLAND



Muuuuuuuuhhhhhh

2008-09-17 @ 17:38:16
URL: http://lindand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0