Lördagkväll!

Jahapp, då har man jobbat idag. också. Blev hyffsat lättad när jag såg vem jag skulle jobba med. Viktor. Han är rolig att jobba med. Dock fick jag lära om mig allting som tanterna lärt mig. En del säkerhetsgrejer och sådär men inte gör det något. Synd bara att jag vart trött och slut hela dagen.

Mathias är i Härnösand med Makke. Dom verkar ha det trevligt och det är huvudsaken. Men det känns jobbigt i kroppen ändå.

Imorgon blir det jobb igen. Mellan 14-21,15. Ser inte direkt framemot det men har ju inge bättre för mig direkt. Och tjäna pengar tackar man kanske inte nej till heller :)

Inatt får jag sova ensam. Får se hur det går. Jag blir väl som mormor, ängslig. Jag lär ju bli som henne en vacker dag. Inte mig emot men Kalazo vet likheterna. Nämner jag trapp så fattar hon.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Haha, jag vet precis vad du menar. :D Fast det kan vara roligt, om man har skadeglädje fast då får du inte göra illa dig allt för mycket. :o <3

2008-09-14 @ 12:27:34
URL: http://mhenriksson
Postat av: Johanna

Haha, nej, inte allt för mkt ;) <3

2008-09-15 @ 10:15:09
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0