Ljuva Sundsvall!

Tillbaka i Sundsvall igen efter en stökhelg. Efter lögner och påhitt. Glädje och nerdragna mungipor. Finns hur mkt som helst jag har att skriva om i helgen men för det första så är det ointressant för er att läsa och för det andra har jag, tro det eller ej, en liten gnutta respekt kvar för mamma. Kan säga en sak. Det här måste ordna sig, det fungerar inte annars!

Sitter nu hemma hos Mathias. Åkte med han i morse. Klev upp 5, käkade och begav oss. Skönt att åka bil den tiden på morgonen faktiskt. När jag kom hem lade jag mig och sov. Är sämst på att somna om så jag somnade om bra många ggr.

Tack för att du gjort mig så stark Mathias. Ringde faktiskt till Coop Nära Bergsåker idag. Typ alldeles nyss. Har ju inte träffat chefen ännu. Ska dit och presentera mig och prata lite med han 12 idag. Brukar ha lite svårt för att ta modet til mig att ringa, inte bara dit, utan vartsomhelst.. Men som sagt, Mathias har gjort mig stark. Låter säkert asfjantigt men ni som känner mig vet hur mkt jag brukar vela fram och tillbaka hela tiden. Till slut blir det inget för jag inte vågar.

Nu ska jag snoka runt lite och sedan blir det promenad till jobbet.
Slut'
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0