I'm waiting for you to come home.

Sitter här och bara lodar på. Känner inte för att göra någonting speciellt för tillfället. Sitter mest och väntar på att Mathias ska komma hem. Han slutade alldeles nyss typ så han är snart hemma om han inte skulle iväg och göra något innan han kom hem(?).

Jag har fått mig ett litet dilemma. Det fula är att det är inget viktigt. Det är mest att jag inte vet vad jag vill ha för färdgrejs under resan ner till Sthlm imorrn. Plus att det är helt sjukt hur mkt jag längtar. Var så länge sedan vi var där, länge sen vi träffade Mathias pappa med familj överhuvudtaget.

Nu är jag hungrig och hoppas på middag snart :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hallå!!



Jag saknade dig på jobbet idag :(



Jag hoppas vi ses till veckan iallafall. Ska du jobba något då eller?? HOPPAS HOPPAS HOPPAS.



//Linda

2008-09-18 @ 19:59:26
Postat av: Johanna

Det blev inet mer den här veckan..

Ja, till veckan jobbar jag tisdag och onsdag 8-17 :) Det är vad jag vet nu.

2008-09-19 @ 10:27:08
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0