Hello everybody!

Så har man vart vaken i ungefär en timme då. Vaknade vid 9 och kände mig pigg, men vägrade kliva upp och somnade om. Sov som en stock till 10,56. Klev upp, käkade frukost och nu sitter jag här och äter clementiner och messar med Malin.

Idag är det inventering på jobbet. Fast jag har turen och har ett skift idag. Mellan 17-21,15 och det betyder att jag får sitta i kassan också. Inte bara inventera. Rätt najs.

Imorgon far Mathias familj till Thailand. Mathias och jag blir ensam i huset med katten Selma. Det lär ju bli hyffsat skönt.

På torsdag funderar jag på att åka hem till Gnarp. Behöver träffa min familj och jag vet att dom behöver träffa mig också.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0