Gonatt allihopa!

Nej, nu får det vara nog! Nu har jag tittat igenom min blogg och märkt att mina inlägg är nedstämda. Det är inte rätt. Jag måste ju ha bättre saker att berätta tycker man! Så nu är det andra bullar som gäller :)

Idag är det den 13:e september. Det betyder att det är 18 dagar kvar tills Mathias familj åker till Thailand och Mathias och jag får huset för oss själva. Det pirrar till i min mage när jag tänker på det. Det kommer vara så mysigt. Sköta sig själv, bestämma mat själv. Göra precis vad man vill utan att anpassa sig efter andra, endast oss själv :)

Nu är det dags för sängen. Känns som om att det är dags för det nu. Ska se hur mycket pengar jag har på kontot bara sen så. Det känns jobbigt för att jag vet att jag kommer sova själv hela natten. Är så van att ha Mathias varma kropp bredvid min när jag sover. Men man får ta det som det är. Han kommer ju hem imorgon :)

Mathias, jag älskar dig. Mer än du anar.
Du betyder så mkt för mig och utan dig är jag inte hel. <3


(Tycker jag lyckades rätt bra med inlägget. Inte särskilt nedstämt. Sicken tur.)
Gonatt allihopa. Sov gott.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, du lyckades jätte bra! :D

2008-09-14 @ 12:25:52
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sicken tur då :)

2008-09-15 @ 14:11:11
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0