Frukostdags!

Mathias for nyss till jobbet så då är det dags för mig att kliva upp.  Jag börjar 8 idag som jag gjorde igår. Bör strax gå ner och äta frukost men skrev inget igår så tänkte uppdatera lte.

Jobbade igår, jag var lite ringrostig. Har ju trots allt vart ledig ett tag, Men det var kul. Synd bara att inte Linda var där.
Efter jobbet och blodpudding till middag så for jag och Mathias ut till Biltema. Gjorde det som skulles där och for sedan vidare till Rickard och Vilai där köket blivit riktigt bra. Vilai och jag bakade kladdkaka, blev lite tokigt med ugnen men alla åt och gott var det ändå. Innan vi for hem så skjutsade vi hem Viktor. Det blev senaste one tree hill-avsnittet sen sova.

Idag blir det jobb, sedan middag, sedan sova. Blir inget sent idag kan jag säga. Är så slut både Mathias och jag. Plus at det är så mysigt at sova bredvid honom :)

Frukost nästa! :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Vi ses till veckan hoppas jag. Det är lite jobbigt just nu men du har väl kanske redan hört det.



Kram

2008-09-24 @ 23:43:38
Postat av: Johanna

Ja, det hoppas jag också :) Jo, ja, jag hörde om det där. uscha :(



Kram

2008-09-25 @ 10:41:43
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0