Clementiner!

Har nyss ätit fyra stycken. Mumma! Nu har den säsongen startat och det tycker jag är bra för jag älskar nämligen clementiner!

Jobbade idag som ni vet redan. Direkt när jag kom till jobbet gav Peter mig mer tider så nu blir det en tiodagarsperiod igen. Money, money, money... :) Inte så värst långt till körkortet folks.

Viktor tipsade om intersport idag. Jag letar ju jacka nämligen. Så Kalazo, när vi redan är i full gång och planerar allting genom våra bloggar ist för att bara grabba telefonen och messa eller ringa så vill jag att vi går på intersport på söndag om det är öppet. Vi är ju som vi är :)

Mathias är ute med Makke och jag hoppas dom har det trevligt. Tycker det är roligt när du är ute på lite. Inte vill jag hindra dig från det Älskling :)

Nej nu var det det sämsta inlägget på länge.
Men inte gör det något. Snart bir det sova.
Natti natti

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Haha, ja vi är väldigt speciella! Men klart vi kan gå en sväng till Intersport och sedan måste vi leta en present till Pernilla K! ;D <3

2008-09-27 @ 19:48:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0