Länge sen sist, Vilai.

Nu är det fredag. Strax helg. Känns rätt skönt, även fast jag lär ju inte märka att det är helg. Brukar vara så eftersom jag jobbar lite olika. Ibland är jag ju ledig mitt i veckan och så.

Igår jobbade jag som sagt. Kändes riktigt bra fast var lite ringrostig, men det var ju trots allt sex dagar sedan jag jobbade sist. Efter jobbet hämtade Vilai mig och vi for ut till Birsta och tittade lite. När vi var klar på Birsta City så for vi till Willys och handlade, färsk ananas bland annat. For hem till Rickard och Vilai. Vilai skar upp en ananas så där satt vi och mumsade i oss. Efter det bakade vi en kladdkaka. Det var ju en del "gubbar" som kollade på hockey där och vi fick många nöjda miner och kommentarer. Tur det. Medans "gubbarna" fortsatte titta på hockey tog jag och Vilai en promenad med Sasha och Max. Hundarna måsta ju också ut. Riktigt skönt att gå.  Rolig dag! :)

Idag blir det jobb. Efter jobbet vet jag inte vad det blir. Mathias och jag pratade om att se på film men man vet ju aldrig med oss. Brukar vara så att vi kommer på något annat att hitta på.

Imorgon får mamma åka från Forsa till Hudik. Så imorgon får vi träffa henne. Det vill jag verkligen göra. 

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: kim

haha ja, det är nog en etta egentligen :) men man måste ju verka lite normal och ha något mer "vanligt" som etta, haha..

2008-10-10 @ 13:04:17
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0