Uppdatering.

Kom precis hem från jobbet. Skönt att jobba. Veta att man tjänar pengar. Fast jag vill ha mer tider.Aja, nutid. Det var helt okej at jobba idag. Eller det var roligt tills allt jobb tog slut och vi stog där på lagret och klättrade på väggarna. Träffade Linda i alla fall och då är jag nöjd.

Igår jobbade jag också. Jobbade med Anders. Kan inte säga att det var något vidare sällskap. Där satt han och läste sin Kalle Anka-pocket medans jag gjorde grejer i butiken. Satt i kassan varanann timme, hade kunnat sitta där jämt. Tycker det är så roligt.
Mathias hämtade mig efter jag slutat, sedan blev det matlagning. Färskpasta med kräftstjärtar. Eftersom jag slutade 21,15 så blev det mat sedan sova. Mysigt.

Fredag kväll bar det av till Gnarp. Pratade med mamma i telefon vid 18-19. Pratade bussar. Skulle ju till Hudik och hälsa på henne på lördagen. Det visar sig att den tidigaste bussen från Sundsvall till Hudik gick för sent. Så det var bara att ringa Kalazo hämta hene sedan fara typ. Eller inte riktigt så stressigt kanske men men.. Lördag ,morgon bar det av och jag fick övningsköra både dit och hem. Pappa är nyopererad och får inte köra. Vilken tur för mig, mindre tur för han.
Gick riktigt bra. 5 rondeller. Aldrig kört i en sådan förrut.
Träffade mamma, gick runt lillfjärden och sådär. en liten sväng på stan. Sedan bar det hem till mormor kotletter. Mums!

Nu sitter jag här och väntar på att Mathias ska komma hem. Jag vet att jag borde städa ordning lite men har ingen energi för det nu. Fixar det sen.

Dumma fjantgrejer! Skar mig en bra bit på handflatan idag och nu råkade jag spräcka upp det..

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0