Ungefär en vecka sen jag jobbade sist.

Det känns sämst. Jag vill ju jobba hela tiden. Får hoppas på att Peter är kvar idag när jag börjar så får vi hoppas på att jag får mer timmar. Jag vill ha jobb, jobb och jobb. Vill inte sitta hemma och slöa. Fast förkylningen är borta, det är ju tur det iaf.

Igår kollade jag och Mathias på Bill. Helt okej film. Ganska ful men man skrattar ju iaf. Kollade på de två senaste avsnitten av One tree hill också. Den håller på och skrämmer livet ur mig den där serien nu. Dumma serie. Vet inte hur länge hjärtat höll på att hoppa ur bröstkorgen på mig. Uscha!

Nu väntar jag mest på att Mathias ska ringa och att klockan ska rinna iväg. Fast skulle kunna gå till jobbet nu också men då har jag inget att göra ett tag. Vet inte hur jag ska göra. Suck! jag och mina megadilemman, haha, eller inte.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0