God morgon!

Ja, då sitter man här igen. Mathias ligger fortfarande och sover, skulle jag också gjort om jag kunnat. Är så trött..

Igår blev det en del film för min del. Såg  på två filmer med Mathias innan vi for ut te Birsta och träffade Rickard och Vilai innan Mathias innebandymatch. Sedan kom Kicki hit vid 20, vi skjutasde iväg Mathias sedan började våran filmtittning också. Såg först Mr. & Mrs. Smith. En film man aldrig kan få nog av. Sedan zappade vi över till tv:n och såg Noll Tolerans.
Åt clementiner som bara den. Drack även dricka som defenitivt inte kombinerades speciellt bra med clementinerna.

Måste säga att det var en riktigt trevlig kväll igår. Prat och skratt som vanligt :) När vi for och skulle hämta Mathias i stan så står det världens största hund framför oss. Kicki ringde när hon var på väg till oss och sa att det stog två stora hundar utanför bilen. Jag och Mathias trodde det var jägarnes hundar som äter katter så det hade ju inte vart så smart om hon klev ur. Men det visar sig vara nå bauta-hundar. En taxi hämtade den ena i ala fall. En taxi.
Kvällen var trevlig och den måste göras om :)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hund som åker taxi, det var det värsta :p

2008-10-19 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0