God morgon alla glada!

Nu ärklockan 06,40 och Mathias är på väg till jobbet. Själv börjar jag inte förrän 8 så jag behöver inte gå än på en halvtimme. Så jag tänkte att jag kunde sitta här med er.

Jobbade igår med Maarit. Det gick bra och tiden gick fort. Hatar när det kommer tusen kunder strax innan stängning så man får stå och vänta på dom. Dom gör inte direkt mycket för att öka takten heller. Men nöjd och glad stog vi i kassan ändå. Kvällen hade gått fort och det sätter sig bra på humöret.

Igår snöade det som ni redan vet. Själv var jag på jobbet när det snöade så jag fick inte känna den fallande snön mot min kind när den kom utan jag fick stå inne i butiken och titta på den vita parkeringen utanför. Men som tur är så lär det ju snöa mer. Bara för att så ska jag berätta att jag blev glad för snö. Brukar i vanliga fall inte tycka om vintern och snön men jag nästan jublade igår när jag fick reda på att det snöade.

Nog för nu, hejs'

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0