Gnarp igår!

Var i Gnarp igår. Gick från Kungsnäs in till centrala Bergsåker. Det var en stund kvar tills bussen skulle gå så jag gick in på jobbet och tänkte heja på de som jobbade. Klockan var kvart i tio någonting då. Peter kom fram och skämtade om at jag fick jobba, det lät så iaf. En liten stund senare sa han att jag seriöst fick jobba till 13-14 någongång. Det passade mig bra för nästa buss till Gnarp gick 14,20. Så jobbade några timmar sen for jag in till stan och vidare till Gnarp.

Väl framme åt jag ihäl mig på mackor. Det blev mormors pannkakor till middag så det blev några sådana också. Terese och jag tog en promenad med Ellen. Vi var ute i ungefär en timme. Åt kladdkaka och grejer ett tag efter att vi kom hem som pernilla bakat. Riktigt gott var det. Sedan blev det sängdags.




The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0