Gaah, kamera nu, tack!

Vad jag vill ha en kamera. Kameran på min telefon är sämst men jag ger mig ju aldrig. Knäppte nämligen här utanför en modell ställde upp också, ganska så mkt ofrivilligt,
Sen när jag har min kamera. Då blir det kort, kort och kort!

Vad uttråkad man kan vara då. Skulle villja gå ner och lägga mig och sova men då lär jag ju inte kunna sova ikväll. Funderade på att ta en promenad förrut. Men den skippade jag för att det blåser så mycket. Mycket  skönare att ut och gå när man har musik i öronen men när det blåser så ljuder det bara. Lite smått störigt sådär.

Nej, men vet ni vad?
Nu tar vi och hittar på något.


The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, här är ju du! :D

2008-10-06 @ 17:21:50
URL: http://malinhockert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0