Första körlektionen!

Gick väl sisådär. Jag var nöjd under tiden och strax efter men när jag satt mig vid datorn och teorin blev jag missnöjd. Det börjar med att man lärt sig helt fel och måste lära om sig allting. Jag påstår inte att jag kört mycket hemma och jag trodde jag kunde allt utan det att det man lärt sig var typ fel. Benny var inte så negativ som jag låter. Det är inte heller det jag menar. Det här är bara mina tankar.

Nu är det ungefär tre och en halv timme till jag börjar jobba. Ska bli skönt att jobba igen. Inte den blekaste har jag om vem jag jobbar med. Men det lär jag ju få reda på sedan.

Mathias, vill ha dig hos mig nu.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0