Finally!

Försökt logga in sedan imorse men det gick inte förns nu. Ändrad tid idag så jobbar 12-21,15 i stället för 16-21,15. Inte tackar nej till det.
Hade ju inventering igår. Var inte klar förns 23,30. Mathias klev upp och hämtade mig också. Det var väldigt uppskattat kan jag lova.

Jag älskar att ligga tätt intill dig Mathias. Känna din värme. Känna dig andas i nacken. När jag får krypa tätt intill dig och du håller om mig. Det finns ingen tryggare plats. Jag älskar dig! <3
Ledsen att jag jobbar hela tiden. Men det är för oss Älskling.

Nu ska jag strax bege mig till jobbet. Lär ju kännas rätt bra att jobba nu när det är sånt här väder. Mathias familj är ju bara på väg till Thailand och värmen. Lite avis är jag på dom men stannar mkt hellre hemma med Mathias.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0