Det blir jobb idag!

Peter ringde imorse vid 10 och hörde om jag ville jobba 14-21,15. Of course! Hade jag fått välja så hade jag jobbat hela tiden och blivit typ stormrik, skaffat körkortet sedan köpt en lägenhet på en gång. Det skulle vara asnajs!

Vart världens städtant idag. Familjen Drugge-Engström kommer hem imorgon och då ska det väl vara fint antar jag. Ingen energi alls egentligen för att städa, kanske därför jag hamnade här. Men fint börjar det bli iaf, eller fint har det väl vart hela tiden men inte tillräckligt, I guess.

På torsdag bär det av till Ganrp om jag inte jobbar. Madde ringde igår och frågade om jag ville haka på, det kan jag väl. Måste ändå hämta körkortsboken och övningskörningstillståndet så jag kan skriva in mig nu när jag har lite pengar.

Förlåt Linda för igår. Glömde totalt bort det. Saker slutar aldrig hända... Haha, ja det är nog så, har ju intre träffat dig på evigheter känns det som!

Nu ska jag hänga tvätt.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0