Det blir fira morfar!

Då har man pratat med Mathias. Berättat om allt, hur tokigt det blev med att fira morfar idag och så. Den grabben slutar aldrig förvåna mig. -"Men vi åker!". Haha, visst tänkte jag men han var seriös så efter hans jobb far vi in till stan. Jag skriver in mig på körskolan sedan beger vi oss mot Gnarp. Så nu har jag packat till honom och städat hans rum. Att jag packat till honom vet han för han bad mig så snällt men att jag städat har han inte den blekaste om. Det blir en surprise ikväll eller imorgon. Ska bli roligt att se minen.

Så jag ska strax göra mig iordning och bege mig mot jobbet där present ska inhandlas till både morfar och pappa. Morfar fyller år idag, pappa på onsdag och farmor skulle ha fyllt 88 på fredag om hon funnits kvar. Så saknaden kommer garanterat slå till på fredag men det är inte mer än normalt anser jag.
In och heja på jobbet. Det tycker jag om. Tur att mitt jobb är rätt nära ändå. Tar en halvtimme att gå men då får man sig en promenad och de dagar jag inte jobbar går jag till jobbet så det blir en timmes motion det. Lite granna för att träffa folket och sådär. Trivs riktigt bra där.

Kameran följer med till Gnarp, så bilder lär det ju bli om inte minnet sviker.

Grattis Morfar på 78-årsdagen.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0