I still don't get it..

Jag förstår fortfarande inte. Leker du bara med mig?  Vad är det som händer?
Du verkar inte förstå vad vi har. Eller vill du inte se det? Jag fattar ingenting och du har skyldigheten att förklara. Fattar du inte det? Jag blir sårad. Är det det du vill?
Jag älskar dig så otroligt mycket, släng inte bort det. Du har en chans. Den chansen är nu. Jag väntar inte på dig. Jag tänker inte tillåta att du leker med mig. Nu eller aldrig. Inte sen. Det finns inget vi föralltid sen. Då är det för sent. Då har jag gått vidare. Stängt av mina känslor. Jag tänker inte leva såhär.
Jag vill att det alltid är vi. Det sa du alltid förrut. Är det inte så längre?

Jag älskar dig, kan du inte bara förstå det?
Räcker inte det?










The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0