Torsdag. - Ikväll blir det jobb!

Idag blir det jobb. Känns som det var evigheter sen. Var in på banken i alla fall igår och lämnade in papper på att jag bytt bank och har nytt lönekonto. Handlade födelsedagspresent till Cattis samtidigt Mathias och jag. Var riktigt roligt att se minen. Hon blev riktigt glad. Asnajs!
Åt godmat. Kycklingfilé och ris. Jag som längtat efter ris. Efter maten blev det tårta, allting var hur gott som helst.

Pratade även med mamma igårkväll. Igår vid 12 pratade jag med pappa i 41 minuter och igårkväll med mamma i 36 minuter. Kändes riktigt skönt. Prata ur sig och lyssna en massa.  Inte så intressant för er att veta men jag skriver inte för att göra er nöjda. Sorry..

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0