Torsdag. - I Gnarp!

Nu sitter jag här i Gnarp vid proppdatorn. Eller propp och propp. Nu har den inte proppat så mycket, det är tur. Sovit lite konstigt i natt, men det beror mest på att Mathias inte sovit med mig. Gnarp borde ligga närmare Sundsvall. Vi får flytta Gnarp någonstans innan Kvissle. Det hade varit bra, perfect. Inte drömt så illa i natt och det är ruskigt skönt eftersom jag har drömt mardrömmar flera nätter i rad. Min stora mysdjurs-hund Laban som jag fått av Mathias tog hand om mig, I guess.

15,00 går bussen härifrån Gnarp. Börjar 17 så det är bara att bege sig även fast det var både skönt och mysigt att vara här för lite omväxlings skull. Skönt att träffa familjen.
På torsdag om en vecka kommer mamma hem och det kommer bli hur bra som helst. Saknat henne så mycket.
Trots allt man gått/går igenom så är mamma och pappa trots allt mina föräldrar. Och jag älskar dom för det.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0