Torsdag. - Förstår ingenting!

När ska det sluta hända en massa eländiga saker? Jag kan inte ta mer snart. Allt är så sämst! Helt sjukt. Varför blev det så här???

Idag ska jag bege mig till Mathias jobb. Ska var där när han slutar. Far sedan till Handelsbanken i Matfors och sådär. På kvällen är det någon vero moda-kväll som jag ska med Madde på.

Jag vet, nu får sämst inlägg och korta men jag orkar inte. Min blogg har blivit deprimerande, därför är det ingen mening att skriva hela tiden. När folk kan bete sig och idiotiska saker slutar ske, då kanske.

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!



Nu känns det som det var typ tusen år sedan vi träffades. Såg att vi kommer att jobba helg med varandra framöver :)



Hoppas att allt är bra iallafall. Kika in på jobbet något om du har tid lust och ork.



Jag är verkligen sämst på att blogga. Blää. Jag har varit i en svacka. Fy sjutton ;).



Å mina julgardiner har rymt :(



Kram

2008-11-27 @ 19:08:09
Postat av: Linda igen

Du är utmanad. Kolla min blogg.

2008-11-27 @ 21:42:41
URL: http://lindand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0