Tisdag. - Nu var det avklarat!

Nu är jag tillbaka. Tog bussen till Mathias jobb, åkte med honom till Matfors och deras Handelsbanken. Fixade det som skulles där och lunchade sedan på Dannes. Mathias skjutsade mig till Frasses här i Bergsåker. Han var lite stressad, det tog lite väl lång tid på banken. Det är väl bra iochförsig men eftersom Mathias inte slutat ännu så tjänade han några extra minuter och jag behöver röra på mig lite. Inte bara sitta still hela tiden. Gick till jobbet, skulle informera Peter om att jag bytt bank men det skulle vi ta på måndag ist så jag begav mig hem hit. Nu sitter jag är och dreglar över clementinerna som ligger bredvid mig, tänkte mumsa på dom snart.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0