Tisdag. - Mardrömmar!

Gaaaah! Uscha, hatar mardrömmar.
Mina ska vara så brutala hela tiden. I natt någon gång drömde jag den första, då hade jag Mathias bredvid mig som jag kunde trycka mig tätt intill för att känna mig trygg. Han vände sig sedan och höll om mig vilket uppskattas, speciellt då man vaknar och är rädd. Andra drömmen vaknade jag upp från vid 9,20 kanske. Ingen Mathias att krama om men han räddade mig i drömmen iaf. Var tvungen att slänga iväg ett sms till honom.

Idag blir det först lunch med Mathias mamma Cattis. Vilket lär bli trevligt. Sedan ska Kalazo och jag ut till Birsta. Kolla runt lite och flumma på. När vi är klar i Birsta drar vi oss bort mot henne och jag ska färga håret på na. Vet inte vilken färg men det lär ju visa sig. Lär bli trevligt det också.

Nu tänkte jag dra mig ner och äta något. Om hostan tillåter vill säga. Lite smått jobbigt att hosta hela tiden när man ska äta.
På tal om hosta så tror jag tanterna på jobbet skvallrat för chefen och sagt att jag inte har fått tillbaka min röst än. Dumma tanter isf!

Birsta med denna tös idag!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0