Söndag. - Myspys!

Precis kommit hem från jobbet. Mathias var snäll och hämtade mig. Jobbade med Emma idag och det var riktigt kul. Massa skratt, kanske för många vid fel tillfällen men allt gick bra. I alla fall vad vi vet nu.
Små rusher kom då och då. I övrigt så hände inget speciellt. Emma och jag käkade lite sursockrade bilar. Det var riktigt dumt gjort. Emma och Johanna byttes ut mot Flum och Dum. Haha, ja, ni skulle vart där.

Nu blir det film med Mathias. 21 heter den. Hur mysigt som helst kommer det bli. Alltid mysigt att se på film med Mathias.

Och Bettan, det kan man visst ;)
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men nej säger jag! Nog för jag satt och funderade på det för någon dag sedan om man kunde men så kom jag fram till att man inte kan, så går du och gör tvärtemot dagen efter! Dålig stil! :p

2008-11-10 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0