Söndag. - Med Kalazo!

Är fortfarande med Kalazo. Det var meningen att jag skulle vara hemma i Bergsåker vid den här tiden men det blev att jag stannade kvar. Åker nog hem efter Sanningens ögonblick. Vart en riktigt trevlig dag i alla fall. Julskyltning och grejer. Vi gick och letade stora lussekatter och knäck typ. Hittade knäck i någon strut. Tyvärr var de misslyckade och slaskiga men hade inte viljan att gå tillbaka och klaga. Det är fel julkänsla att klaga. Efter att vi handlat knäck, lussekatter och stått och pratat med Emilia och en till tjej ett bra tag blev det pizza. Vi bestämde oss för att ge Navet en ny chans och det var väl tur det, pizzorna var riktigt awesome. Efter pizzan gick vi hit, till Kalazo. Sitter och lyssnar på musik och ser på tv.

Det var riktigt jobbigt att vinka av Mathias vid tåget. Det måste jag erkänna. Trodde att det inte skulle kännas så jobbigt men det gjorde det. Kommer sakna sönder honom. Det gör jag redan, dels för att jag vet att han inte kommer hem ikväll och inte imorgonkväll. Utan han kommer hem på tisdagkväll. Låter kanske inte som att det är så långt dit men jag är så van och jag älskar att ha Mathias vid min sida så för mig blir det en enorm saknad.

Älskar dig Mathias! <3
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0