Onsdag. - Pappa!

Ringde pappa förrut. Det blev ett tag. Vi pratade i 41 minuter och det behövdes verkligen. Behövde höra att han mår bra. Och det gjorde han. Ska åka och hälsa på till veckan har jag bestämt. Har jag tur har jag fått mitt bankomatkort då också.
Är så trött på allt som hänt där hemma. Problem att det bara blir bra? Problem att sluta ljuga för varandra? Ingen vinner på det i alla fall.

Som sagt, ja, eller skrivet så fyller Cattis år. Tänkte dra mig neråt och se om jag kan hjälpa till med något.
Knäppte på filmen Troja förrut. Det är en film jag kan se om och om igen men det gick inte nu, jag förstår inte. Varför ska allt vara så krångligt?

Suck!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0