Onsdag. - Magont!

Godmorgon. Klev nyss ur duschen. Jag trodde att magvärken skulle försvinna efter en dusch men pyttsan, det gjorde den inte. Trevligt. Dumma kropp! Vill också äta mjölkprodukter och må bra. Att det blev pizza till lunch tror jag gjorde sitt också. Fast Kicki har lärt (finner inget bättre ord) mig hur jag ska sitta när jag får sådär ont. Det var både tur och snällt. Thanks :)

Nu ska jag släpa mig in i badrummet igen. Borsta håret, klippa naglar. Sedan får vi se hur mycket frukost man får i sig.
Tråkigt och rätt gnälligt inlägg men ni får byta kropp med mig om ni vill. Det är så lätt att skriva här och det är skönt.


Mathias mamma Cattis fyller 39 år idag, Grattis!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Christina

ja vi lider ju av samma problem du och ja ;)

haha de såg nog riktigt sjukt ut när vi satt sådär på ica maxi :P men de hjälper ju och de är ju de som räknas :)

2008-11-22 @ 02:23:31
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0