Onsdag. - Gnarp!

Nu har jag vart bort på jobbet. Det blev ett tag men det var trevligt. Pratat ikapp med Janne och Linda. Mumsat på en lussekatt, mums!
När jag var på jobbet pratade jag ett tag med Mathias i telefon. Idag är bästa dagen för mig att åka till Gnarp, blir så körigt alla andra dagar innan måndag. Även fast det tar emot inom mig att åka eftersom jag hellre är hemma med Mathias men jag får mysa ordentligt med honom efter jobbet imorgon. Det uppskattar han nog.

Nu ska jag packa ihop de grejer som behövs. Typ plånboken och jobbarkläderna. Tänkte skriva ett meddelande till Mathias på datorn också för att jag kommer sakna honom så mycket. Synd att jag inte kom på tidigare att jag skulle till Gnarp då hade jag kunnat åkt tillbaka ikväll. Men det blir Ellen, syskonen och pappa ist då. Bra det också.

Du och jag för alltid!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0