Måndag.

Duschad och fräsch. Torr under näsan och hostig. Rätt skönt att inte jobba idag. Hade inte orkat många knop idag inte. Skönt är det i alla fall att förkylningen brutit ut. Då vet jag ju att den försvinner snart, ja, för eller senare i alla fall.
Idag skulle jag vilja ta en snabb sväng in till Birsta. In på apoteket och köpa deras hudkräms-tjosan och på twilfit och köpa bh. Efter det, fara bort till Rickard och Vilai. Skulle vara roligt att träffa dom och prata ikapp lite med Vilai. Mysa med Sasha och Max. Men vet inte om Mathias har någon vidare lust och jag vet inte om Rickard och Vilai vill ha sällskap. Men så skulle jag villja spendera kvällen. Ta det lite lugnt och mysa på.
Vi får se vart dagen tar oss.

Nu ska jag gå in på handelsbankens hemsida och leka lite med "eget-motiv-på-kortet"-demon. Knäppte fina bilder på Ellen i lördags och tänkte förgylla kortet med hennes vackra nuna ;)
För Johanna ska byta bank. Bli vuxen, skaffa samma bank som Mathias. Det låter seriöst. fast det är det också i och för sig, för den grabben släpper jag inte taget om.
Nehe, "usb-enheten känns inte igen". Bajs! Då kan jag inte leka med dom nya bilderna på Ellen som är i kameran. Dumt!

Kommit på att det kanske är lika bra att skriva veckodag som rubrik. Det blir ju bara massa konstiga rubriker som inte ens passar in med inlägget. Det får funderas på. Tur att jag tänker på så viktiga saker här i livet.



Det här min älskade mormor.
Hon lagar den godaste maten i världen. Och hon är bäst, helt enkelt!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Håller med, hon är världens bästa! <3

2008-11-03 @ 17:39:04
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0