Måndag. - Tillbaka!

Det blev en stund på jobbet. Kan dock inte säga att det hände något vettigt. Pratade med Peter men fick inte reda på något. Hjälpte till lite granna sådär. Nu är jag här igen i alla fall.

Mathias slutade nyss och lär vara hemma snart. Larsa håller på med middagen. Vad skönt det skulle vara att ha eget. Laga egen mat, ha sitt eget helt enkelt. Men är på god väg nu iaf och det känns bra.

Bettan, att du inte ger dig. Det gick hur bra som helst. Kicki och jag är levande bevis på att man kan ha med sig ikea-vagnen in på Birsta City. Haha, vilken diskussion det väcktes.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja jag ger mig väl då men tycker det ändå verkar skumt! :p

2008-11-10 @ 16:27:18
Postat av: Agge

Har du skaffa lägenhet?

2008-11-10 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0