Måndag. - Snö!

Nu snöar det verkligen. Men det är inte så värst kallt, vill ni veta hur jag vet det? Jag sitter här vid datorn och ska slänga iväg ett mejl. I ögonvrån skuttar det någonting så jag vänder mig mot fönstret. Två rådjur skuttade förbi. Ut sprang jag i Mathias skor, mysbyxor och Mathias t-shirt. Tänkte knäppa kort på dem. Lyckades faktiskt men återigen, Jag,  Johanna Henriksson såg djur. Haha, vad händer med mig? :)

I fredagsskväll for Kicki och jag ut till Birsta. Tittade runt lite tills det stängde. For sedan ner till Ica Maxi och hade oss. Sedan började en Johanna och Kicki kväll fast med två alkoholdrickande personer bak i bilen. Mathias och Makke. Ja, trevligt var det men det blev en rätt knepig kväll ändå. Orkar inte förklara men hade det riktigt trevligt. Alltid kul med dig Kicki :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0