måndag. - nr 3

Då var jag här igen och förgyller några minuter i era liv. Tänker på er är vad jag gör. Att jag sedan får något att göra är en bonus.
Kan fortfarande inte föra över bilderna från kameran. Vilket gör mig grinig, men grinigheten lär försvinna när Mathias kommer hem. Han slutar om ynka 40 minuter så han lär va hemma om en timme. Det kan jag leva med :)

Imorgon blir det nog Birsta med Kalazo. Det ska bli riktigt trevligt. Försöker slänga iväg ett sms till henne med det vill sig inte. Går inte sända. Fy för det. Visst kan ringa också, men vill jag får tillbaka min efterlängtade röst så bör jag prata så lite som möjligt. Och när Madde och jag pratar i telefon är det inte i en minut direkt. Sååå.. sms:et, va snäll och far iväg till Kalazo.

Nu ska jag försöka hitta en oläst blogg att roa mig med tills Mathias kommer hem och jag får pussa på honom.


Älskar dig din tok! <3
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Kalazo

Ska bli roligt imorgon + att lagomt avundsjuk jag ser ut på bilden då, haha. xD

2008-11-03 @ 17:32:11
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0